Arrangementer

08-02-2017 kl. 16:45

Dobbeltoplæg hos Danske Bank

Onsdag d. 8. februar inviterer SOL–netværket til et brag af et dobbelt oplæg hos Danske Bank.

Danske Bank blev som resten af bankverdenen hårdt ramt af finanskrisen i 2008, og i årene efter fulgte krise på krise. Danske Bank blev ramt af ”the perfect storm” da finanskrisen krydres med katastrofal image og kundetilfredshed.

Hvordan kom Danske Bank videre fra sin store nedtur i omdømme og den massive kundeflugt – og fik ændret kursen? Hvordan fik en ny direktør sat skub i forandringen? Og hvad var drivkraften bag den hurtige forandring? Og sidst men ikke mindst, hvad kan andre lære af processen hos Danske Bank?

Oplægsholdere:

Tomas Lykke er partner hos Hildebrandt og Brandi og rådgiver bl.a. om kundeoplevelser og kundekultur. Tomas har en baggrund som Chief Customer Officer hos DONG Energy og Vice President hos TDC A/S. Tomas er desuden forfatter til bøgerne ”Tag ansvar for kunden (2012) og efterfølgeren ”Vil du anbefale os? – Kundeloyalitet i praksis (2014) samt ”Kompleksitet” (2014)

Michael Thunbo er områdedirektør i Danske Bank og har ansvaret for Danske Banks privatkunder i Danske Banks Markedsområde Aarhus. 
Vi håber at se rigtig mange nye og gamle medlemmer til en spændende aften, hvor det er muligt at få indsigt i, hvordan det er lykkedes Danske Bank med sit turn around. 

Mød op til et inspirerende netværksarrangement og få indblik i en af Danmarks bedst kendte brands, der langsomt, men sikkert er ved at rejse sig og få ridserne ud af lakken.

Læs invitationen herLæs invitationen her
  Sidste tilmeldingsdato: 07-02-2017 20:00
27-09-2017 kl. 16:45
AFLYST - God arbejdslyst!

24-05-2017 kl. 16:45
Transformation på den store klinge

08-11-2016 kl. 16:30
Værdiskabelse og Big Data ved NN Markedsdata

13-09-2016 kl. 16:30
Ledelse af relationel koordinering v. Joint Action

SOLnetværket | E-Mail: kontakt@SOLnetvaerket.dk |

SOLnetvaerket.dk på Linked In