Arrangementer

11-09-2013 kl. 16:30

Tag ansvar for Kunden - Case fra TDC

Sæt kundeoplevelsen tilbage øverst på dagsordenen!

I 2009 indledte TDC en rejse som skulle bringe kundetilfredshed tilbage som det vigtigste element i virksomheden. Dette kaldte de for TAK (Tag Ansvar for Kunden). Oplægget d. 11. september tager udgangspunkt i denne proces og vil rumme både de strategiske perspektiver i processen samt eksempler fra linjen på, hvordan der blev arbejdet direkte med kunderne.

Tomas Lykke Nielsen var som Customer Experience Direktør overordnet ansvarlig for denne rejse. Tomas er uddannet Cand. merc. med speciale i kvalitetsledelse.

Bo Christensen er leder i TDC og har arbejdet med den direkte oplevelse for kunden. Bo har haft gennemsnitligt højest kundetilfredshed gennem medarbejderne i sit team.

Oplæggene vil tage udgangspunkt i de erfaringer som Tomas og hans kolleger gjorde sig i løbet af denne rejse. I forbindelse med projektet blev erfaringerne indsamlet og dette har efterfølgende ført til bogen Tag Ansvar for Kunden – Og invester i din bundlinje.

Resultaterne skabt gennem arbejdet med TAK er følgende:

·         Kundeklager faldet med 60%

·         Halvering af dårlige kundeoplevelser

·         Forbedring på samtlige nøgletal forbundet med kundetilfredshed

·         Reduktion af kundeafgang med 30%

Deltag på dette arrangement, hvis du f.eks.:

·         Ønsker inspiration i dit arbejde med kunderne

·         Ønsker at sætte kundetilfredshed tilbage på agendaen

·         Ønsker at nøgletal ikke opnås på bekostning af medarbejdere og/eller kundetilfredshed

Program d. 11. september 2013:

16.30-16.45: Ankomst

16.45-17.00: Velkomst ved SOLnetværket  og Agro Food Park v/ Søren Madsen, Inspiration Manager

17.00-18.15: Thomas præsenterer TAK-projektet set fra et ledelsesmæssigt synspunkt                                     

18.15-18.55:Sandwich og netværk                             

18.55-20.00: Bo præsenterer, hvorledes TAK-projektets indhold blev implementeret i frontlinjen med kunderne

 

Sted:

Agro Food Park

Agro Food Park 13, (den grå bygning lokale “Plant”)

Skejby - 8200 Aarhus N

 

Tilmelding:

Tilmelding foregår via hjemmesiden: http://solnetvaerket.dk/medlemsskab.php. Hvis du ikke har deltaget i et arrangement i 2013 skal du indmelde dig først samt betale (se oplysninger om bankoverførsel på ovenstående link), før du kan tilmelde dig under det enkelte arrangement. Hvis du har problemer med tilmeldingen kan du sende en mail til: kontakt@solnetvaerket.dk 

Tilmeldingsfrist er 9/9 kl. 23.59

se invitationen herse invitationen her
  Sidste tilmeldingsdato: 09-09-2013 23:59
12-03-2014 kl. 17:00
Skjulte fabrikker i administrative processer

20-11-2013 kl. 16:30
Strategi implementering i to danske virksomheder

22-05-2013 kl. 16:30
Forretningsudvikling og -modeller i praksis

18-04-2013 kl. 16:30
Forandringsledelse

SOLnetværket | E-Mail: kontakt@SOLnetvaerket.dk |

SOLnetvaerket.dk på Linked In